Γνωστός για την αγάπη του για τα αυτοκίνητα ήταν ο τέως Βασιλιάς Κωνσταντίνος ο οποίος έφυγε από τη ζωή στις 10 Ιανουαρίου του 2023, σε ηλικία 83 ετών, μετά από οξύ εγκεφαλικό που υπέστη.
Η έντονη αδυναμία του βασιλιά Κωνσταντίνου για τους τέσσερις τροχούς αποτυπώνεται και μέσα από την τετράτροχη συλλογή του που απαρτιζόταν από κάποια ιδιαίτερα εντυπωσιακά μοντέλα. Ανάμεσα σε αυτά ξεχώριζε και ένα μοντέλο της BMW που πριν από λίγο διάστημα δημοπρατήθηκε έναντ 2,07 εκατ. ευρώ, κοσμώντας πλέον το γκαράζ ενός νέου φίλου της αυτοκίνησης.
Πρόκειται για την BMW 507, το ανοιχτό διθέσιο αυτοκίνητο που επηρέασε με το design του όλα τα μετέπειτα roadsters της εταιρείας. Δημιουργήθηκε για να αποτελέσει την απάντηση των Βαυαρών στη Mercedes 300 SL, με τις προσδοκίες τους, ωστόσο, να μη δικαιώνονται.
Το μοντέλο κατασκευάστηκε σε μόλις 252 κομμάτια μεταξύ 1956-1960, πολύ λιγότερα από τα 5.000 που είχε θέσει ως στόχο σε ετήσια βάση η BMW. Κάποιοι από τους διάσημους ιδιοκτήτες της 507, οι οποίοι τελικά δεν βοήθησαν στην εμπορική της επιτυχία, ήταν οι Elvis Presley, Alain Delon και Ursula Andress. Για εμάς σε αυτές τις διασημότητες έρχεται να προστεθεί και ο τέως βασιλιάς Κωνσταντίνος Γκλύξμπουργκ, ο οποίος την παρέλαβε το 1959.
Όσο έμεινε στην κατοχή του Γκλύξμπουργκ, η 507 δέχτηκε και μερικές τροποποιήσεις, με τον τέως βασιλιά να της τοποθετεί ένα τιμόνι της Nardi αλλά και ένα ραδιόφωνο Becker Mexico.
Παρ’ όλα αυτά το 1961 την πούλησε. Το μοναδικής σχεδίασης roadster, έχοντας αλλάξει ξανά χέρια, έμεινε στη χώρα μας έως και το 1989, όταν και πέρασε στα χέρια αλλοδαπού συλλέκτη, βρισκόμενο παράλληλα σε κακή κατάσταση.
Ο νέος ιδιοκτήτης του roadster των Βαυαρών φρόντισε να το επαναφέρει άμεσα στην αρχική του δόξα και το έστειλε το Μόναχο, στον σπεσιαλίστα πάνω στην αναπαλαίωση των 507, Erwin Brummer. Ο Γερμανός συμφώνησε να φέρει το roadster στην αρχική του κατάσταση έναντι του ποσού των 300.000 γερμανικών μάρκων, ένα ποσό που εκείνη την εποχή ανερχόταν σχεδόν στο διπλάσιο της αρχικής και ιδιαίτερα υψηλής τιμής πώλησης της 507 ως καινούρια.
Κατά τη διάρκεια της αναπαλαίωσης η «βασιλική» 507 βάφτηκε ξανά στο αρχικό «Federweiss» λευκό χρώμα της, το οποίο πήρε τη θέση του προηγούμενου σκούρου ασημί. Το εσωτερικό ντύθηκε με μπλε δερμάτινες επενδύσεις, ενώ ίδιου χρώματος ήταν και η εξωτερική επένδυση της μαλακής αναδιπλούμενης οροφής.
Σε πλήρη ανακατασκευή υποβλήθηκε και ο ελαφρύς αλουμινένιος V8 κινητήρας των 3,2 λίτρων και 160 ίππων, με τον Brummer να ολοκληρώνει τη φροντίδα του roadster στο χρονικό διάστημα που είχε συμφωνήσει, ένα διάστημα που κράτησε τρία ολόκληρα χρόνια και είδε την 507 να επιστρέφει σε κατάσταση βιτρίνας.
Έπειτα από την αναπαλαίωση της η σπάνια BMW 507 έκανε πολλές εμφανίσεις σε ιστορικά ράλι, όπως το Mille Miglia στο οποίο συμμετείχε τέσσερεις φορές, ενώ έλαβε μέρος σε πολύ σημαντικές συγκεντρώσεις και events των φίλων της BMW. Στην κατοχή του ανθρώπου που την αναπαλαίωσε, η BMW 507 παρέμεινε για τα επόμενα 30 χρόνια συγκεντρώνοντας συνολικά 55.000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο της.
Πωλήθηκε και η Mercedes G-Class του Κωνσταντίνου
Σημειώνεται ότι η BMW 507 δεν είναι το μόνο μοντέλο του τέως Βασιλιά Κωνσταντίνου που έχει αλλάξει χέρια. Έναντι 28.956 ευρώ δημοπρατήθηκε (από τον οίκο Iconic Auctioneers) και η 500 GE του, την οποία είχε αποκτήσει το 1993 προκειμένου να περιηγείται στους δρόμους γύρω από το σαλέ της οικογένειας στην Ελβετίας.
Το 2000 μετέφερε το αυτοκίνητο στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 2008 βρήκε νέο ιδιοκτήτη. Η Mercedes 500 GE κινείται από έναν 5λιτρο V8 βενζινοκινητήρα, με εσωτερικές επενδύσεις σε μαύρο δέρμα.
Διαβάστε ακόμη:
- Επιταγή ακρίβειας: Οι 6 ενισχύσεις που θα δοθούν μέχρι τα Χριστούγεννα
- Γιάννης Ξανθούλης: Παρομοίασε τον Κασσελάκη με την… Ντόλι Πάρτον σε ταινία Bollywood – Δείτε βίντεο
- Μέγκαν Φοξ: «Ήμουν εθισμένη στο να ερωτεύομαι»
- Καινούργιου: Δεν θα με αρρωστήσετε εμένα, με λένε βρώμικη αυτοί που ξεκίνησαν τη βρωμιά στην τηλεόραση