Το διαζύγιο που σύναψαν το Μάιο του 2022 οι κύριοι Αλέξανδρος Εξάρχου και οι εφοπλιστές Δ. Μπάκος και Γ. Καϋμενάκης με την Ολλανδική Reggeborgh, δεν προμήνυε ότι μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο θα επέστρεφαν ως θριαμβευτές, εξαγοράζοντας τον κατασκευαστικό πυλώνα των δραστηριοτήτων, την εταιρεία Άκτωρ.
Το επικείμενο ντιλ, για το οποίο είχατε ενημερωθεί πρώτα από το Radar, που θα ανακοινωθεί επισήμως εντός των ημερών σφραγίζει με συνοπτικές διαδικασίες τις αλλεπάλληλες μετοχικές εξελίξεις στην Ελλάκτωρ την τελευταία πενταετία και σηματοδοτεί ένα νέο ξεκίνημα για την κατασκευαστική εταιρεία που τα τελευταία χρόνια βρέθηκε από το ζενίθ της επιχειρηματικής της πορείας ως ένας ισχυρός πόλος των κατασκευών στο ναδίρ, χάνοντας από την ΤΕΡΝΑ την πρωτοκαθεδρία στην αγορά.
Οι απανωτές σφοδρές διαμάχες στην κορυφή της διοικητικής ομάδας που κουβαλάει σαν κατάρα ο όμιλος την τελευταία δεκαετία, οι λανθασμένες επενδυτικές επιλογές, τα έργα με χαμηλά περιθώρια κέρδους και η ανεπιτυχής έξοδος σε διεθνείς αγορές όπως στη Ρουμανία, την Αυστραλία και την Μέση Ανατολή έπεσαν σαν χιονοστιβάδα στις πλάτες της τεχνικής εταιρείας, το όνομα της οποίας συνδέθηκε με μερικά από τα πιο εμβληματικά κατασκευαστικά έργα της χώρας.
Μια παρόμοια εικόνα παρουσιάζουν και σήμερα άνθρωποι που είναι πολύ κοντά στην εταιρεία, υποστηρίζοντας ότι αν δεν διανύαμε προεκλογική περίοδο και αν δεν είχε συμβεί το ατύχημα στα Τέμπη που έφερε μεγάλες πολιτικές αναταράξεις και αλλαγή σκυτάλης στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, τα πράγματα για το χαρτοφυλάκιο των περίπου 3 δισ. της εταιρείας θα ήταν πολύ πιεστικά.
Η πρόσδεση του Άκτωρα στην Ιντρακάτ, χτίζει στην αγορά έναν ισχυρό κατασκευαστικό όμιλο που θα έχει ανεκτέλεστο υπόλοιπο συμβάσεων ύψους 4 δισ. πλασάροντας την ενιαία εταιρεία, με παρουσία στον κλάδο της ενέργειας και των ακινήτων στη δεύτερη θέση των κατασκευών μετά την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ (με ανεκτέλεστο υπόλοιπο συμβάσεων κοντά στα 5 δις.) και μπροστά από την ΑVAX και την Μυτιληναίος με χαρτοφυλάκια 2,2 δις, και περίπου 3 δισ. αντίστοιχα.