«Η Πατρών-Πύργου που παραδίδεται σήμερα σε χρήση, ήταν κάτι σαν το μετρό Θεσσαλονίκης. Η μακροχρόνια κρατική αβελτηρία είχε οδηγήσει ένα μεγάλο μέρος της τοπικής κοινωνίας να την αντιμετωπίζει σαν ένα έργο-μακέτα που δεν πρόκειται ποτέ να παραδοθεί», σημειώνει ο υπουργός Επικρατείας ‘Ακης Σκέρτσος, σε ανάρτησή του
«Όμως, τελικά», προσθέτει, «αμέσως μετά τις εκλογές του 2019 επανασχεδιάστηκε από μηδενικής βάσης ως έργο, προκηρύχθηκε, ανατέθηκε σε ανάδοχο και πλέον παραδίδεται. Ένας υπερσύγχρονος, ευρωπαϊκών προδιαγραφών, ασφαλής αυτοκινητόδρομος που επεκτείνει τον βόρειο οδικό άξονα της Πελοποννήσου από την Αθήνα έως τον Πύργο.
Όπως και με τους Θεσσαλονικείς έτσι και με τους Πυργιώτες οφείλουμε πρώτα και πάνω από όλα ως πολιτικό σύστημα μια συγγνώμη για την μακροχρόνια καθυστέρηση. Η εμπιστοσύνη των πολιτών στην ικανότητα της πολιτικής να λύνει τα προβλήματα της καθημερινότητάς τους είναι ένας διαρκής αγώνας αντοχής και ταχύτητας. Για να κερδηθεί χρειάζονται χρόνια και μπορεί να χαθεί σε λίγες μέρες», υπογραμμίζει και συμπληρώνει:
«Ο δρόμος αυτός είναι πολύ σημαντικός και για έναν ακόμη λόγο. Μιλάμε για ένα παλαιό δρόμο “καρμανιόλα” που στέρησε τη ζωή από εκατοντάδες νέους ανθρώπους τα προηγούμενα χρόνια βυθίζοντας τις οικογένειές τους στο πένθος για πάντα.
Τον παραδίδουμε πρωτίστως στη μνήμη αυτών των ανθρώπων και των οικογενειών τους με μία και μόνη ευχή: να σταματήσει επιτέλους η χώρα μας χάρη στις συνολικές παρεμβάσεις που κάνουμε σε οδικά δίκτυα, ΚΟΚ, τροχαία αστυνόμευση και επιτήρηση παραβάσεων μέσω καμερών, να πληρώνει έναν αδιανόητο φόρο αίματος κάθε χρόνο που δυστυχώς ισοδυναμεί με 11 Τέμπη ετησίως.
Η Ελλάδα αλλάζει μόνο με επιμονή, σκληρή δουλειά, μνήμη και σχέδιο για το μέλλον», καταλήγει.