Η Adidas AG θα ξεκινήσει μια δεύτερη παρτίδα πωλήσεων αθλητικών παπουτσιών Yeezy την επόμενη εβδομάδα, στο πλαίσιο του σχεδίου της να επεξεργαστεί το απόθεμα των προϊόντων από την ακυρωθείσα συνεργασία της με τον ράπερ και σχεδιαστή Κάνιε Γουέστ.
Η γερμανική αθλητική εταιρεία θα προσφέρει μια σειρά από υποδήματα Yeezy σταδιακά καθ’ όλη τη διάρκεια του Αυγούστου, αυτή τη φορά συμπεριλαμβανομένων των ψηφιακών πλατφορμών ορισμένων συνεργατών χονδρικής πώλησης, ανακοίνωσε η Adidas την Παρασκευή.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η Adidas έλαβε ήδη οικονομική ώθηση από μία πώληση προϊόντων Yeezy αυτή την άνοιξη, βοηθώντας την να αυξήσει τις προοπτικές της για το έτος. Περισσότερες πωλήσεις Yeezy θα μπορούσαν να βοηθήσουν την Adidas να μειώσει περαιτέρω τις αναμενόμενες λειτουργικές ζημίες της για το 2023, οι οποίες επί του παρόντος προβλέπονται στα 450 εκατ. ευρώ (499 εκατ. δολάρια). Αυτό είναι καλύτερο από τα αρχικά 700 εκατ. ευρώ που είχε περιγράψει η Adidas τον Φεβρουάριο.
Η εταιρεία επανέλαβε τα σχέδιά της να δωρίσει ένα σημαντικό ποσό από τα έσοδα του Yeezy σε οργανώσεις που εργάζονται για την καταπολέμηση των διακρίσεων και του μίσους. Μεταξύ των ομάδων περιλαμβάνεται πλέον και το Ίδρυμα του Robert Kraft για την Καταπολέμηση του Αντισημιτισμού, ενώ ο κατασκευαστής ενδυμάτων σχεδιάζει να προσθέσει μπλε τετράγωνες καρφίτσες, σύμβολο για την καταπολέμηση του αντισημιτισμού και του μίσους, με ορισμένα προϊόντα που πωλούνται στη Βόρεια Αμερική, όπως δήλωσε.
Η Adidas τερμάτισε τη συμφωνία συνεργασίας της τον Οκτώβριο, αφού ο Γουέστ, ο οποίος πλέον ακούει στο όνομα Ye, έκανε μια σειρά από αντισημιτικά σχόλια, αφήνοντας σε εκκρεμότητα αθλητικά παπούτσια αξίας περίπου 1,2 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Ο υποδηματοποιός πούλησε την πρώτη παρτίδα προϊόντων Yeezy από τότε τον Μάιο, αποκλειστικά μέσω της ιστοσελίδας του και της εφαρμογής του για κινητά.