Η Adidas AG αύξησε τον ετήσιο στόχο για τα κέρδη της για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο εν μέσω της συνεχιζόμενης ζήτησης για ρετρό αθλητικά παπούτσια όπως το Samba.
Η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών αναμένει τώρα να καταγράψει λειτουργικά κέρδη περίπου 1,2 δισ. ευρώ (1,3 δισ. δολάρια), από την προηγούμενη πρόβλεψη για περίπου 1 δισ. ευρώ. Τα έσοδα σε ουδέτερο νόμισμα θα αυξηθούν κατά περίπου 10% το 2024, σε σύγκριση με τον προηγούμενο στόχο για υψηλό μονοψήφιο ποσοστό, δήλωσε η εταιρεία.
Οι μετοχές της Adidas υποχώρησαν περίπου 2% νωρίς την Τετάρτη στη Φρανκφούρτη, αλλά έχουν αυξηθεί 27% μέχρι στιγμής φέτος. Οι επενδυτές ανέμεναν ότι η εταιρεία θα αυξήσει τις κατευθυντήριες γραμμές μετά την πρόσφατη υπεραπόδοσή της σε σύγκριση με την αντίπαλο Nike Inc.
Ο διευθύνων σύμβουλος Bjorn Gulden έχει κερδίσει τους επενδυτές με την επιστροφή στα βασικά με έμφαση στον αθλητισμό και την ανάπτυξη νέων υποδημάτων και ενδυμάτων. Ελπίζει να κλείσει το χάσμα με τη Nike, η οποία παραμένει ηγέτης του κλάδου παρά τις πρόσφατες δυσκολίες της.
Τα αποτελέσματα και η καθοδήγηση αντικατοπτρίζουν «καλύτερο καταναλωτικό κλίμα και δαπάνες για τη μάρκα, καθώς η καινοτομία και η δύναμη στα ifestyle παπούτσια αποδίδουν», δήλωσε η Poonam Goyal, αναλύτρια στο Bloomberg Intelligence.
Λιγότερο Yeezy
Η Adidas έχει δεσμευτεί να επιστρέψει στην ανάπτυξη φέτος μετά από ένα απογοητευτικό 2023, όταν η εταιρεία υπέφερε από την ακυρωθείσα συνεργασία με τον ράπερ και σχεδιαστή Kanye West (Ye). Η εταιρεία είχε δηλώσει προηγουμένως ότι η δυναμική θα επιταχυνθεί πιθανότατα στο δεύτερο εξάμηνο.
Η Adidas επωφελείται από τις πωλήσεις του μειωμένου αποθέματος των υποδημάτων Yeezy. Η εταιρεία αναμένει περαιτέρω πωλήσεις ύψους 50 εκατ. ευρώ από τα αθλητικά παπούτσια Yeezy στο τέταρτο τρίμηνο, αλλά όχι περαιτέρω συνεισφορά στα κέρδη.
Εν τω μεταξύ, η εταιρεία εξακολουθεί να βλέπει μεγάλη ζήτηση για κλασικά μοντέλα αθλητικών παπουτσιών σε διάφορα χρώματα, όπως τα Samba, Spezial και Campus. Τα έσοδα του τρίτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 7% στα 6,4 δισ. ευρώ, σύμφωνα περίπου με τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Στο μέλλον, ο Gulden θα πρέπει να εντυπωσιάσει τους καταναλωτές και τους επενδυτές με το λανσάρισμα περισσότερων προϊόντων που έχουν αναπτυχθεί από την άφιξή του τον Ιανουάριο του 2023. Ο διευθύνων σύμβουλος φαίνεται πως εστιάζει στους συνεργάτες των καταστημάτων λιανικής πώλησης, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια προώθησαν νεότερες ετικέτες όπως η On Holding AG και η Hoka της Deckers Outdoor Corp. ενώ η Adidas και η Nike δημιούργησαν τα δικά τους κανάλια ηλεκτρονικού εμπορίου.
Σε αντίθεση με την Adidas, οι μετοχές της Nike έχουν υποχωρήσει κατά 24% από την αρχή του έτους. Η Nike απέσυρε πρόσφατα τον στόχο της για τις πωλήσεις του έτους ενόψει της άφιξης του νέου διευθύνοντος συμβούλου Elliott Hill.
Διαβάστε ακόμη:
- Κατερίνα Λέχου: Μετά τα 50 όλα είναι ποιοτικά, εγώ νιώθω καλύτερα με τον εαυτό μου τώρα
- Πότε θα χιονίσει στην Ελλάδα: Κολυδάς και Τσατραφύλλιας εξηγούν τι θα συμβεί τελικά
- Victoria’s Secret: Επέστρεψε το fashion show έπειτα από 6 χρόνια – Μος, Μπανκς και Λίμα φόρεσαν και πάλι τα φτερά τους
- Ηλίας Κασιδιάρης: Προσφεύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για να βγει από την φυλακή