Σε τρεις βασικούς πυλώνες θα κινηθεί η στρατηγική του ΕΟΤ το επόμενο διάστημα, όπως είπε η κα. Αντζελα Γκερέκου, Πρόεδρος του ΕΟΤ, στο διαδικτυακό συνέδριο με τίτλο “Exports turn Crisis into Opportunity” που διοργάνωσε ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων.
Συγκεκριμένα, η στρατηγική του ΕΟΤ θα κινηθεί στους εξής άξονες:
Υγεία: Η υγεία, η ασφάλεια και η εμπιστοσύνη είναι υψίστης σημασίας σε αυτή την νέα εποχή. Οι προσωπικές εμπειρίες, ο φόβος λόγω του Covid-19 μην κολλήσεις σε άλλη χώρα και οι ανησυχίες για τις αποστάσεις θα καθοδηγήσουν την συμπεριφορά των καταναλωτών βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα.
Καινοτομία: Ο Covid-19 αποδείχτηκε ως ένας απροσδόκητος καταλύτης στον τουριστικό κλάδο και λειτουργεί ως επιταχυντής της καινοτομίας και της ολοκλήρωσης των νέων τεχνολογιών. Η παραμονή στο σπίτι, η υιοθέτηση ψηφιακών τεχνολογιών και η κατανάλωση αυξάνονται, με τους καταναλωτές να περιμένουν πλέον την «ανέπαφη» τεχνολογία μεταξύ άλλων, για μια ασφαλή ταξιδιωτική εμπειρία.
Αειφορία: Η αειφορία είναι μια κινητήρια δύναμη για μια ποιοτική τουριστική βιομηχανία. Μια οικονομική στάση που μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε, ένα μέτρο ευημερίας και ισότητας ευκαιριών μεταξύ των γενεών.
Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται πλέον περισσότερο για τη βιωσιμότητα και θέλουν να αναλάβουν τον ρόλο των «υπεύθυνων πολιτών», απαιτώντας υπεύθυνες ταξιδιωτικές πολιτικές. Σύμφωνα με σχετική έρευνα, οι περισσότεροι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι ανυπομονούσαν να επισκεφτούν ξανά φίλους ή συγγενείς σε ποσοστό 61% και να φεύγουν πιο συχνά από το σπίτι σε ποσοστό 53%.
Σύμφωνα με την κα. Γκερέκου, τώρα είναι η στιγμή που πρέπει να επενδύσουμε στη βιωσιμότητα και στην ενδυνάμωση της προώθησης του φυσικού μας περιβάλλοντος, των προϊόντων της μητέρας γης και των δραστηριοτήτων που συνδυάζονται με τη φύση, τη θάλασσα και τη γη, προωθώντας τη συνολική εμπειρία που μπορεί να έχει ένας επισκέπτης στη χώρα μας.