Σε ανοιχτή γραμμή (οι δήθεν ανταγωνιστές) Μυτιληναίος – Περιστέρης, για την παραχώρηση της Αττικής οδού, μετά τη μοιρασιά στον ΒΟΑΚ και την Εγνατία οδό – Οι τελικές συζητήσεις για να κάνουν πίσω οι Γάλλοι της Vinci και να κατανεμηθούν τα ποσοστά – Το παρασκήνιο, η «κατάργηση» των διαγωνισμών και ο ρόλος της κυβέρνησης!

Μείζον ζήτημα για την κοινωνία πρώτον το ελληνικό δημόσιο να αποκομίζει το μεγαλύτερο δυνατό όφελος και δεύτερον η ολοκλήρωση των έργων χωρίς καθυστερήσεις και υπερβάσεις των προϋπολογισμών!