Νέο μπλόκο στα μετρητά: Τι αλλάζει σε αποδείξεις, τιμολόγια και συναλλαγές

Η κυβέρνηση αυστηροποιεί το πλαίσιο συναλλαγών με μετρητά, επιβάλλοντας υποχρεωτική χρήση ηλεκτρονικών πληρωμών για ποσά 500 ευρώ και άνω.