«Η Ελλάδα συγκεντρώνει το 30% των εφετινών κρατήσεων», ανέφερε ο Άλαν Φρενς, διευθύνων σύμβουλος της…
Και φέτος ο παράγοντας της υγειονομικής ασφάλειας θα πρωταγωνιστήσει στον τρόπο με τον οποίο θα…
Με μια πρωτότυπη παραγωγή, που απευθύνεται σε παιδιά 7-15 ετών, ο ΕΟΤ ανανεώνει και εμπλουτίζει…
Τις τουριστικές αναπτυξιακές στρατηγικές για την Κρήτη παρουσίασε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης
Παρουσιάστηκε το απόγευμα της Πέμπτης η καμπάνια του ΕΟΤ για την τουριστική σεζόν του 2021.
Στην ΙΤΒ 2021 θα παρουσιαστεί το μήνυμα της νέας στρατηγικής επικοινωνίας του ελληνικού τουρισμού. Σύμφωνα…
Εμπειρογνώμονες του κλάδου της επικοινωνίας και της διαφήμισης μίλησαν για το πως απαντούν στις προκλήσεις…
Συνάντηση με μέλη του Δ.Σ. της Ελληνικής Ένωσης Διοργανωτών Εκδηλώσεων Προορισμού (GDPA), κ. Άννα Σουρμπάτη…
Συζήτησε με τον γ.γ του ΕΟΤ τη διαμόρφωση της τριετούς στρατηγικής του Οργανισμού
Σε τηλεδιάσκεψη παρουσιάστηκε το σχέδιο της 3ετούς διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ