Στο ανανεωμένο Kodiaq οι σχεδιαστικές αλλαγές εξωτερικά έχουν γίνει με το «γάντι». Διακριτικές επεμβάσεις έγιναν, λοιπόν, στο πιο υπερυψωμένο καπό, τοποθετήθηκαν αλουμινένιες ποδιές εμπρός πίσω, «πειράχτηκαν» λίγο οι προφυλακτήρες, η μάσκα είναι πιο κάθετη, η αεροτομή οροφής απέκτησε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, τα στάνταρ Led εμπρός φωτιστικά σώματα παραμένουν δύο επιπέδων, είναι όμως λεπτότερα, ενώ προαιρετικά μπορούν να αποκτήσουν matrix LED τεχνολογία.

Από 17 έως 20 ιντσών είναι οι τροχοί που πατάει το ανανεωμένο Kodiaq, ενώ το σχήμα τους έγινε πιο αεροδυναμικό. To μήκος του ανανεωμένου Kodiaq βρίσκεται στα 4,70 μέτρα, ενώ ο χώρος των αποσκευών αγγίζει τα 2.065 λίτρα με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα.

 

Περνάμε τώρα στο εσωτερικό, όπου το μάτι εντοπίζει αμέσως το τιμόνι με δύο πλέον ακτίνες, κάτι που έχουμε ξαναδεί στο ηλεκτροκίνητο EnyaqiV και στην Octavia. Σημειώστε ακόμα ότι υπάρχει ατμοσφαιρικός Led φωτισμός καμπίνας, επιφάνεια για επαγωγική φόρτιση των smartphones, ηχοσύστημα της Canton με 10 ηχεία, θερμαινόμενα-κλιματιζόμενα-ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα ντυμένα με δέρμα ή με επενδύσεις που έχουν δημιουργηθεί από ανακυκλώσιμα υλικά.

Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός με οθόνη 10,25 ιντσών και τέσσερα διαφορετικά προγράμματα προβολών, ενώ η κεντρική οθόνη αφής φτάνει μέχρι τις 9,2 ίντσες. Αναβαθμισμένη είναι και η ασφάλεια στο Kodiaq χάρη στην πλήρη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού η οποία πλέον διαθέτει μια βελτιωμένη έκδοση του «Crew Protect Assist», με επιπλέον αισθητήρες ραντάρ στο πίσω μέρος για ανίχνευση κινδύνου επερχόμενης οπίσθιας σύγκρουσης.

Σύμφωνα με τη Skoda η ισχυρότερη έκδοση RS του ανανεωμένου Kodiaq πλέον δε θα είναι πετρελαιοκίνητη, αλλά βενζινοκίνητη. Ο λόγος για το δίλιτρο TSI βενζινοκινητήρα των 245 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Σε σύγκριση με τον biturbo πετρελαιοκινητήρα που αντικαθιστά είναι πιο δυνατός κατά 5 ίππους.

Στην γκάμα τώρα των απλών Kodiaq υπάρχουν δύο βενζινοκινητήρες TSI, 1.5 και 2.0 λίτρων, με ισχύ 150 και 190 ίππους αντίστοιχα. Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων ο δίλιτρος TDI προσφέρεται με ισχύ 150 ή 200 ίππων. Με εξαίρεση τον 1.5 TSI βενζινοκινητήρα που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, όλοι οι υπόλοιποι κινητήρες μπορούν να αποκτήσουν αυτόματο DSG κιβώτιο 7 σχέσεων, ενώ όσες εκδόσεις έχουν ισχύ άνω των 190 ίππων έχουν στάνταρ σύστημα τετρακίνησης.

Δείτε όλες τις  τελευταίες Ειδήσεις από την  Ελλάδα και τον  Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο  Radar.gr.