Η Apple Music ανακοίνωσε στους καλλιτέχνες μέσω μιας επιστολής το ποσό που θα πληρώνει για κάθε νέο τραγούδι. Η Apple Music, μπορεί να θεωρηθεί αντίστοιχη υπηρεσία της μουσικής βιομηχανίας Spotify Technology SA.

Σύμφωνα με ειδικούς της μουσικής βιομηχανίας, το ποσό που θα καταθέτει η Apple είναι περίπου διπλάσιο από το ποσό που πληρώνει το Spotify. To Spotify αυτή τη στιγμή είναι η μεγαλύτερη υπηρεσία ροής μουσικής στον κόσμο. Το Spotify πληρώνει κατά μέσο όρο περίπου το ένα τρίτο έως το μισό σεντς ανά ροή σε σχέση με την Αpple. Οι πληρωμές της Apple προέρχονται από μηνιαία έσοδα από συνδρομές των χρηστών.

Spotify

Το Spotify κυριαρχεί στην παγκόσμια αγορά συνεχούς ροής μουσικής με 108 εκατομμύρια premium χρήστες, σχεδόν 50 εκατομμύρια περισσότερους επί πληρωμή πελάτες απ’ ό,τι ο ανταγωνιστής τους, η Apple.

Apple

Ένας εκπρόσωπος της Apple επιβεβαίωσε τον Ιούνιο ότι η υπηρεσία, που ξεκίνησε το 2015, είχε 60 εκατομμύρια συνδρομητές. Και οι δραστηριότητες μάρκετινγκ της Apple μαζί με τη διαρκή δημοτικότητα του iPhone είναι μια καλή συνταγή επιτυχίας για τη διεκδίκηση νέων πελατών. Η συνδρομή της κοστίζει 9,99 δολάρια το μήνα, όσο και του Spotify premium.

Amazon

Η Amazon καθυστέρησε να μπει στη γραμμή εκκίνησης στον χώρο της συνεχούς ροής μουσικής, έχοντας κάνει το ντεμπούτο της το 2016. Πλέον μεγαλώνει αρκετά γρήγορα. Οι συνδρομητές αυξήθηκαν κατά 70%, στους 32 εκατομμύρια το τελευταίο έτος, έναντι 25% αύξησης για το Spotify. Το μεγάλο πλεονέκτημα της Amazon: η δημοφιλής σειρά έξυπνων ηχείων Echo, τα οποία χρησιμοποιούν την Amazon Music ως προεπιλογή. Η υπηρεσία premium είναι 7,99 δολάρια τον μήνα για τα μέλη του Prime.


Ένας καλλιτέχνης δεν πληρώνεται απευθείας από την υπηρεσία ροής μουσικής (streaming songs), οπότε η αναπαραγωγή ενός τραγουδιού δεν ωφελεί χρηματικά τον καλλιτέχνη. Αντ ‘αυτού, οι υπηρεσίες ροής πληρώνουν δικαιώματα σε κατόχους δικαιωμάτων, εκδοτών και άλλων διανομέων. Ο κάτοχος των δικαιωμάτων πληρώνει τον καλλιτέχνη σύμφωνα με μια συμφωνία ηχογράφησης, δημοσίευσης και διανομής.

Το Spotify αποφέρει πολύ περισσότερα έσοδα στη μουσική βιομηχανία από την Apple. Ωστόσο, ο μέσος συνδρομητής Spotify ακούει περισσότερη μουσική ανά μήνα από ό, τι οι ακροατές σε άλλες υπηρεσίες, με αποτέλεσμα χαμηλότερο μέσο ποσοστό πληρωμής ανά ροή. Επιπλέον, με το δωρεάν επίπεδο Spotify, οι διαφημίσεις δεν αποφέρουν τόσο έσοδα όσο οι υπηρεσίες premium. Η Spotify λέει ότι η δωρεάν έκδοση θα κερδίσει λιγότερα από την πληρωμένη έκδοση, αλλά τελικά θα πάρει συνδρομητές.

Δείτε όλες τις  τελευταίες Ειδήσεις  από την  Ελλάδα  και τον  Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο  Radar.gr.