H συγχώνευση των εισηγμένων στην αμερικανική χρηματιστηριακή αγορά ναυτιλιακών εταιρειών Diamond S Shipping και  International Seaways έχει προκαλέσει απόνερα.

Το σημαντικότερο από αυτά είναι ότι σπάει η συμφωνία μεταξύ της Diamond S Shipping συμφερόντων του πρώην υπουργού Εμπορίου των ΗΠΑ, Γουίλμπορ Ρος και της Capital Maritime & Trading συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη.

Oι δύο εταιρείες είχαν συγχωνευθεί το 2019. Η Capital που ήταν εισηγμένη είχε πουλήσει 25 δεξαμενόπλοιά της στην εταιρεία του Ρος με τη συμφωνία να τα διαχειρίζεται για πέντε χρόνια.

Όμως προέκυψε η συγχώνευση με τη Seaways και το συμβόλαιο έσπασε.

Όπως μας είπαν κύκλοι της αγοράς, «απόρροια αυτής της εξέλιξης είναι η Diamond S Shipping να πρέπει να καταβάλει αποζημίωση».

Το ύψος της αποζημίωσης αγγίζει τα 34 εκατομμύρια δολάρια.

Στο μεταξύ η ενοποιημένη εταιρεία που προκύπτει από τη συγχώνευση International Seaways και της Diamond S Shipping Inc. θα έχει στόλο 100 πλοίων, έσοδα άνω του 1 δισ. δολαρίων και θα απασχολεί 2.200 εργαζομένους.

Θα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εισηγμένη στις αμερικανικές κεφαλαιαγορές εταιρεία δεξαμενόπλοιων με βάση αριθμό πλοίων και η τρίτη μεγαλύτερη με βάση τη χωρητικότητα σε dw τόνους.

Οι μέτοχοι της International Seaways και της Diamond S Shipping Inc. θα κατέχουν στην εταρεία που προκύπτει από τη συγχώνευση ποσοστό 55,75% και 44,25%.

Οι μέτοχοι της Diamond S θα λάβουν 0,55375 μετοχές της Ιnternational Seaways για κάθε μία κοινή μετοχή της Diamond S.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.