Αναμφίβολα πρόκειται για ένα εξαιρετικά σπάνιο μοντέλο καθώς πρόκειται για ένα από τα μόλις 15 αντίτυπα που κατασκευάστηκαν το 1974 για να συμμετάσχουν στον διεθνή θεσμό των Αγώνα των Πρωταθλητών. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο οδηγήθηκε από τον πρωταθλητή της F1 Emerson Fittipaldi ο οποίος πέτυχε την καλύτερη επίδοση στις κατατακτήριες δοκιμές εξασφαλίζοντας την πρώτη θέση στην εκκίνηση.

Porsche 911 RSR Pablo Escobar

Η συνέχεια του αγώνα δεν ήταν αντίστοιχη για τον Fittipaldi ο οποίος δέχθηκε αρχικά μια ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση ενώ αργότερα αναγκάστηκε να εγκαταλείψει λόγω διαρροής καυσίμου μετά από μια έξοδο. Το αυτοκίνητο στη συνέχεια πωλήθηκε και συνέχισε να συμμετέχει μέχρι το 1978 σε αγώνες ταχύτητας μεταξύ των οποίων ο 24ωρος αγώνας της Daytona και ο 12ωρος του Sebring.

Στα χέρια του Εσκομπάρ

Κατόπιν η 911 RSR αγοράστηκε από τον Pablo Escobar, τον πασίγνωστο βαρόνο ναρκωτικών, ο οποίος αγωνίστηκε με αυτήν σε τέσσερις αγώνες του πρωταθλήματος Copa Renault 4 στην Κολομβία.

Porsche 911 RSR Pablo Escobar

Μετά το θάνατο του Escobar το αυτοκίνητο έμεινε για μεγάλο διάστημα σε μια αποθήκη για να μεταφερθεί τελικά στις ΗΠΑ όπου και ανακατασκευάστηκε από τον Roger Penske στην αρχική του μορφή όπως είχε χρησιμοποιηθεί από τον Fittipaldi. Ακριβώς έτσι η 911 RSR διατίθεται σήμερα προς πώληση και σίγουρα η εξαιρετικά υψηλή τιμή της έχει να κάνει εν μέρει με την σπανιότητα της συγκεκριμένης έκδοσης αλλά πολύ περισσότερο συνδέεται με τις προσωπικότητες που έχουν βρεθεί πίσω από το τιμόνι της.

Δείτε όλες τις  τελευταίες Ειδήσεις  από την  Ελλάδα  και τον  Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο  Radar.gr.