Διαδικτυακά πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου σε ταυτόχρονη μετάδοση παγκοσμίως. Τόσο της sedan εκδοχή όσο και της Wagon. Η C-Class αποτελεί με διαφορά το δημοφιλέστερο σεντάν της εταιρίας, με πάνω από 10.500.000 πωλήσεις, και έχει καταφέρει να είναι συνώνυμο της λέξης premium. Η νέα 5η γενιά της σειράς έρχεται να ανεβάσει για μία ακόμη φορά τον πήχη, αφού ουσιαστικά πρόκειται για μία… μίνι μορφή της κορυφαίας S-Class.

Το ρητό συνταγή που κερδίζει (και αρέσει, θα προσθέσουμε εμείς) δεν αλλάζει, και επιβεβαιώνεται και στην συγκεκριμένη περίπτωση. Οι θελκτικές καμπύλες παραμένουν στο έπακρο και αποτελούν την σχεδιαστική υπογραφή του μοντέλου, το οποίο οι ίδιοι οι σχεδιαστές χαρακτηρίζουν πιο σπορτίφ από ποτέ. Λεπτή δουλειά ακόμα και μέσα στα φωτιστικά σώματα τα οποία είναι ακόμα πιο λεπτά, απαλές νευρώσεις στο αμάξωμα και νέες ζάντες δείχνουν πως έχει γίνει εκλεπτυσμένη δουλειά. Αξίζει να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά το ένα μέρος των πίσω φωτιστικών σωμάτων βρίσκεται πάνω στο πορτ μπαγκάζ. Αρκετές είναι οι διαφοροποιήσεις και στο αμάξωμα ανάλογα την έκδοση εξοπλισμού.

Δεν είπαμε τυχαία πως πρόκειται για μία μίνι S-Class καθώς υιοθετεί την ίδια διάταξη στο ταμπλό, έχοντας τη δεύτερη γενιά του Mercedes-Benz User Experience. Με πιο απλά λόγια, η οθόνη στο κέντρο του ταμπλό (9,5 ή 11,9 ιντσών) είναι τοποθετημένη κεκλιμένα κοιτάζοντας τον οδηγό, και όχι σαν συνέχεια του ψηφιακού πίνακα οργάνων (10,25 ή 12,3 ίντσες) όπως στα περισσότερα νέα μοντέλα της Mercedes. Ακριβά υλικά, ambient φωτισμός και καινούργιο τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι δίνουν το «παρών» και αναβαθμίζουν την ατμόσφαιρα της καμπίνας στη νέα C-Class. Και εδώ, ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει από επένδυση στα καθίσματα μέχρι και τρόπο ελέγχου λειτουργίας του αυτοκινήτου. Οι οθόνες έχουν 3 διαφορετικές επιλογές παρουσίασης των στοιχείων τους (Discreet – Sporty – Classic).

Η νέα C-Class έχει ελαφρώς μικρότερο ύψος, στα 1.438 χλστ., είναι κατά 65 χλστ. μεγαλύτερη σε μήκος, ενώ πλάτος και μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 10 χλστ. Βέβαια, παρόλη την αύξηση των διαστάσεων ο συντελεστής οπισθέλκουσας παραμένεις στα Cd 0,24, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι στα 445 λτ. για την sedan έκδοση και από 490 έως 1.510 λτ. για την Estate.

Γκάμα κινητήρων: Ήπια υβριδικά σύνολα και στο άμεσο μέλλον plug-in εκδόσεις με 100 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία.

Η γκάμα κινητήρων της νέας Mercedes C-Class αποτελείται από ήπια υβριδικά σύνολα. Στο τερέν της βενζίνης υπάρχουν ο 1.500άρης των 170 ίππων και ο 2λιτρος των 258 ίππων, αμφότεροι ενισχύονται με επιπλέον 20 άλογα από το ηλεκτρικό 48V σύστημα. Στο τερέν του πετρελαίου στην έκδοση 220d οι ίπποι είναι 200 και στην 300d φτάνουν τους 265, αμφότερες με τον δίλιτρο κινητήρα (και εδώ με +20 άλογα από το υβριδικό σύστημα στη λειτουργία boost). Όχι σε μεγάλο χρονικό διάστημα από τώρα, θα παρουσιαστούν και οι plug-in υβριδικές εκδόσεις όπου το δίλιτρο μοτέρ θα παρέχει ηλεκτρική αυτονομία μέχρι 100 χιλιόμετρα.

Δείτε όλες τις  τελευταίες Ειδήσεις από την  Ελλάδα και τον  Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο  Radar.gr.