Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Εμφάνιση όλων των αποτελεσμάτων
Πέμπτη, 15 Απρ 2021
Radar.gr
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Οικονομία
  • Κόσμος
  • Art Business
  • Lifestyle
  • Υγεία
  • Γυναίκα
  • Σπορ
  • Media
  • Εφημερίδες
Radar.gr
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Εμφάνιση όλων των αποτελεσμάτων
Αρχική Οικονομία

Τα 2/3 των online καταναλωτών προτιμούν φωτογραφίες πελατών και όχι επαγγελματιών

Μεταξύ των νεότερων αγοραστών (18-34 ετών), το Instagram είναι η κορυφαία πλατφόρμα, με το 31% να το χρησιμοποιεί ως κύρια πηγή έμπνευσης.

30/01/2021/ 11:53
σεΟικονομία
Τα 2/3 των online καταναλωτών προτιμούν φωτογραφίες πελατών και όχι επαγγελματιών
Share on FacebookShare on Twitter

Το οπτικό περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης UGC και όχι οι επαγγελματικές φωτογραφίες, καθορίζουν τις διαδικτυακές αγορές λιανικής, αποκαλύπτει νέα έρευνα.

Το 74% των καταναλωτών προτιμούν να βλέπουν φωτογραφίες και βίντεο πελατών σε ιστότοπους brand και καταστημάτων λιανικής, αντί για επαγγελματικές φωτογραφίες, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Bazaarvoice.

Τα ευρήματα, που βασίζονται σε απαντήσεις περισσότερων από 8.000 καταναλωτών στην Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, αποκαλύπτουν επίσης ότι το 62% καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν εάν μπορούν να δουν έναν συνδυασμό περιεχομένου φωτογραφιών και βίντεο από πελάτες.

«Οι αξιόπιστες φωνές που σχολιάζουν και κρίνουν ένα προϊόν δημιουργούν εμπιστοσύνη για ένα brand και ένα προϊόν στους άλλους καταναλωτές στο διαδίκτυο» σχολίασε ο επικεφαλής του τομέα εσόδων της Bazaarvoice, Τζο Ρόλιτς. «Όσο πιο ρεαλιστικό και αυθεντικό θεωρεί το κοινό το περιεχόμενο της κριτικής, τόσο πιο σίγουρο είναι όταν αποφασίζει να κάνει μια αγορά» σημείωσε.

Αναλύοντας τα αποτελέσματα κατά πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός που επηρεάζει για αγορές (25%). Το 26% των ερωτηθέντων απαντά ότι είναι πιο πιθανό να κάνει κάποια αγορά, όταν βλέπει το brand ή το προϊόν στο Facebook.

Μεταξύ των νεότερων αγοραστών (18-34 ετών), το Instagram είναι η κορυφαία πλατφόρμα, με το 31% να το χρησιμοποιεί ως κύρια πηγή έμπνευσης. Το 27% απαντά ότι είναι πιο πιθανόν να κάνει μία αγορά βλέποντας ένα προϊόν στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Η νεότερης ηλικίας αγοραστές έχουν επίσης ιδιαίτερη προτίμηση για οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες – UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το 73% των συμμετεχόντων στην έρευνα, ηλικίας 18-34 ετών προτιμούν τα brand να χρησιμοποιούν οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες για την προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ίδιο προτιμούν κατά μέσο όρο σε ποσοστό 64% οι ερωτηθέντες από άλλες ηλικιακές ομάδες.

Το νέο περιεχόμενο και η ευκολία αγοράς είναι επίσης βασικά στοιχεία, σύμφωνα με την έρευνα. Οι εικόνες και τα βίντεο με δυνατότητα αγορών είναι ο τύπος περιεχομένου που πιθανότατα επηρεάζει τις επιλογές αγοράς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (19%), ενώ το 47% των καταναλωτών θέλουν να βλέπουν νέο περιεχόμενο UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα, με το 10% να απαντά ότι θέλει ανανέωση του περιεχομένου πολλές φορές την ημέρα.

Ετικέτες: FacebookInstagramonline αγορέςκαταναλωτές

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΝΤ: Αναγκαία η πρόσθετη δημοσιονομική στήριξη από την Ευρωζώνη το 2022
Οικονομία

ΔΝΤ: Αναγκαία η πρόσθετη δημοσιονομική στήριξη από την Ευρωζώνη το 2022

...

Απάντηση ΥΠΟΙΚ στην Έφη Αχτσιόγλου: Oι πολίτες έχουν μάθει να διακρίνουν την υπευθυνότητα από τον λαϊκισμό
Οικονομία

Απάντηση ΥΠΟΙΚ στην Έφη Αχτσιόγλου: Oι πολίτες έχουν μάθει να διακρίνουν την υπευθυνότητα από τον λαϊκισμό

...

Λαγκάρντ: Η ευρωπαϊκή οικονομία στηρίζεται σε δύο πατερίτσες
Οικονομία

Λαγκάρντ: Η ευρωπαϊκή οικονομία στηρίζεται σε δύο πατερίτσες

...

Σπρίντ απο την ΑΑΔΕ για την διπλή πληρωμή αποζημιώσεων
Οικονομία

Σπρίντ απο την ΑΑΔΕ για την διπλή πληρωμή αποζημιώσεων

...

  • Προσωπικά δεδομένα
  • Επικοινωνία

© 2020 Radar.gr - All rights reserved

Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Εμφάνιση όλων των αποτελεσμάτων
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Οικονομία
  • Κόσμος
  • Art Business
  • Lifestyle
  • Υγεία
  • Γυναίκα
  • Σπορ
  • Media
  • Εφημερίδες

© 2020 Radar.gr - All rights reserved

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Αποδέχομαι Περισσότερα...
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

Go to mobile version