Μετά και τις χθεσινές επίσημες ανακοινώσεις πλέον ο χρόνος μετρά αντίστροφα προκειμένου να βγουν στους δρόμους μεταφορείς με τα πορτοκαλί t-shirt και το σήμα της Skroutz…

Πηγές από την εταιρεία έλεγαν πως η SendX, που εξαγοράστηκε κατά πληροφορίες έναντι 2 εκατ. ευρώ, αναμένεται σύντομα να υιοθετήσει το όνομα και τα σήματα της δημοφιλούς πλατφόρμας σε μία κίνηση που θα υπογραμμίσει τη νέα δραστηριότητα που αποκτά, η οποία αναμένεται να αλλάξει τους όρους του παιχνιδιού.

Η Skroutz, που ζει μία «χρυσή εποχή» με την εκτίναξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και παράλληλα έχει έναν μεγάλο στρατηγικό επενδυτή να τη στηρίζει, τη CVC Capital Partners, διαθέτει τα μέσα ώστε να εξελίξει την εταιρεία courier της στο απόλυτο «εργαλείο» υποστήριξης του marketplace της. Κάτι που αυτομάτως θα την καταστήσει στον απόλυτο controler του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Καταλυτικό ρόλο στη νέα επενδυτική κίνηση αποτέλεσε η προβληματική κατάσταση που επικράτησε κατά τη διάρκεια των lockdown. Μία κατάσταση απ’ την οποία επλήγησαν τελικά τα ψηφιακά καταστήματα λιανικής, τα οποία αποτελούν και το βασικό πελάτη της Skroutz.

Ήδη πληροφορίες αναφέρουν πως είναι υπό συγκρότηση το επιχειρηματικό σχέδιο για την ανάπτυξη του δικτύου και των υποδομών της νεοαποκτηθείσας εταιρείας με στόχο προοδευτικά να φθάσει να καλύπτει τις βασικότερες πόλεις και περιοχές της χώρας και μακροπρόθεσμα να έχει πανελλαδική κάλυψη.