«Μητσοτάκης και Καραμανλής να απολογηθούν για το «καπέλο» των 38 εκατ. ευρώ και την καθυστέρηση στην κατασκευή του Ε65, αντί να πανηγυρίζουν».

«Ο ΣΥΡΙΖΑ χαιρετίζει την έγκριση κατασκευής του βόρειου τμήματος του Ε65. Επί διακυβέρνησής μας ολοκληρώσαμε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες -από τη χάραξη του δρόμου ως τις μακρές διαβουλεύσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή- και καταθέσαμε, τον Μάιο του 2019, τον φάκελο έγκρισης του έργου στην Κομισιόν, απολύτως ολοκληρωμένο» επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο Νίκος Παππάς. 

Όμως ο τομεάρχης Μεταφορών κι Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ τονίζει πως αντί να πανηγυρίζει η κυβέρνηση θα πρέπει να απολογηθεί:

  • Η έγκριση καθυστέρησε δραματικά, πέραν του ενάμιση έτους, με ευθύνη του αρμόδιου υπουργείου. Η αδράνεια της Ν.Δ. στην εξέλιξη των μεγάλων έργων υποδομής είναι παροιμιώδης, αφού «παγωμένα» παραμένουν και ο ΒΟΑΚ και η Πατρών-Πύργου και το μετρό Θεσσαλονίκης και η γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας.
  • Δεν επέμειναν στην παραίτηση των παραχωρησιούχων από την επιδότηση λειτουργίας, ύψους 38 εκατ. ευρώ, κάτι που είχαμε συμφωνήσει μαζί τους ως κυβέρνηση και που έχουμε πετύχει για το νότιο τμήμα του Ε65.
  • Η πρόταση δικού τους βουλευτή, που είχε κατατεθεί το 2016 στο υπουργείο Υποδομών, προέβλεπε την αλλαγή της χάραξης του βόρειου τμήματος, ώστε να εξυπηρετείται μέρος της εκλογικής του περιφέρειας, και την εκτόξευση του κόστους του έργου κατά εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ.

Καλούμε τους κύριους Μητσοτάκη και Καραμανλή να επιστρέψουν στην στρατηγική και τον σχεδιασμό του ΣΥΡΙΖΑ σε ό,τι αφορά τα μεγάλα έργα υποδομής.

Για την ενίσχυση της απασχόλησης και των δημοσίων εσόδων, για τη δημιουργία ενός σύγχρονου αποθέματος υποδομών για τη χώρα, για την ανάκαμψη της οικονομίας.