Μετά από συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ. του ΟΣΕ. 

Η συνεδρίαση τελέστηκε υπό την προεδρεία του νέου προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου, Σπυρίδωνα – Κλεάρχου Πατέρα.

Το νέο σώμα του διοικητικού συμβουλίου 

-πρόεδρος Δ.Σ. & διευθύνων Σύμβουλος: Σπυρίδων – Κλέαρχος Πατέρας, Δρ. Χημικός Μηχανικός

-Αναπληρωτής διευθύνων Συμβούλος & Εκτελεστικό Μέλος: Αθανάσιος Κοτταράς, Οικονομολόγος

Μέλη:

-Κωνσταντίνος Καραπαναγιώτης, Νομικός

-Γεράσιμος Κατσιγιάννης, Μηχανολόγος Ηλεκτρολόγος

-Δημήτριος Γιαννουλάκης, Μηχανολόγος Μηχανικός

-Κωνσταντίνος Ταγγίρης, Οικονομολόγος

-Αθανάσιος Λεβέντης, Τεχνικός Υπάλληλος- Σχεδιαστής / Εκπρόσωπος Εργαζομένων

Η θητεία του νέου Διοικητικού Συμβουλίου θα ολοκληρωθεί στις 24.10.2024

 

«Μέσα από συγκεκριμένες δράσεις και πολιτικές δοκιμασμένες σε χώρες με σύγχρονες σιδηροδρομικές μεταφορές, θα επιδιώξουμε σαν διοίκηση να βοηθήσουμε, ώστε να καταστήσουμε το σιδηρόδρομο ποιοτικό και ελκυστικό και να τον φέρουμε πιο κοντά στον πολίτη, ώστε να θεωρείται στην ελληνική κοινωνία μια πολύ αξιόπιστη, οικονομική και ενεργειακά βιώσιμη μεταφορική λύση» ανέφερε χαρακτηριστικά ο νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Σπυρίδων Πατέρας.

 

Με την ανάληψη των καθηκόντων του o Σπυρίδων Πατέρας, εξέφρασε την ισχυρή του βούληση και διάθεση για την επίτευξη των στόχων που καλείται να υλοποιήσει.

Zήτησε μάλιστα από τους εργαζόμενους αλλά και όλους όσοι σχετίζονται και ενδιαφέρονται για τον ελληνικό σιδηρόδρομο να συνταχθούν πίσω από αυτή τη προσπάθεια για την αναμόρφωση του.

Αναφέρθηκε ακόμη στις ευκαιρίες ανάπτυξης που παρουσιάζονται για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο με το άνοιγμα της αγοράς κυρίως στις εμπορευματικές και τις διευρωπαικές μεταφορές.

ΟΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΟΣΕ

Ο νέος πρόεδρος. ανέφερε πως οι προτεραιότηες του νέου Δ.Σ. είναι η αναβάθμιση του υπάρχοντος δικτύου, ο εκσυγχρονισμός των τηλεπικοινωνιακών συστημάτων τόσο στο επιβατικό όσο και στο σιδηροδρομικό σκέλος τους.

Στόχευσε στην ολοκλήρωση των νέων σιδηροδρομικών συνδέσεων των λιμένων με την ενδοχώρα, στην αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας προς δημιουργία πράσινου σιδηροδρομικού ενεργειακού δικτύου και άλλων δράσεων αλλά και στην ανάπτυξη των τουριστικών δρομολογίων.

«Χρειάζεται αναδιοργάνωση του τρόπου αντιμετώπισης και ανάθεσης των Συμβάσεων σε αυτούς τους τομείς με γνώμονα την υψηλού επιπέδου μακροχρόνια παροχή υπηρεσιών συντήρησης που θα αποσκοπεί στην διατήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου στο επίπεδο που απαιτείται ώστε να βελτιωθούν οι χρόνοι μετάβασης και η αξιοπιστία του» επεσήμανε ο Σπυρίδων Πατέρας σχετικά με τη συντήρηση κι αναβάθμιση του ιδηροδρομικού δικτύου.