Πτώση κατά 25,6% λόγω της πανδημίας σημείωσαν οι πωλήσεις της Seat. Οι πωλήσεις το 2020 έφθασαν τις 427.000 ενώ το 2019 είχαν φτάσει στις 574.078.
Η Γερμανία αποτέλεσε κορυφαία αγορά για την ισπανική εταιρεία με 109.500 πωλήσεις, 17,4% λιγότερο από το 2019 (132.500) και με μερίδιο αγοράς 4% και 25,6% των συνολικών πωλήσεων. Ακολούθησε η Ισπανία με 73.300 πωλήσεις, 32,1% λιγότερο από το προηγούμενο έτος (108.000) και το Ηνωμένο Βασίλειο, με 45.600, 33,8% λιγότερο από το 2019 (68.800). Αντίθετα οι πωλήσεις της Seat αυξήθηκαν σε χώρες όπως η Τουρκία και το Ισραήλ. Στην Τουρκία η εταιρεία διπλασίασε σχεδόν τις πωλήσεις της με συνολικά 11.600 αυτοκίνητα, καταγράφοντας αύξηση 95,3% (5.900), ενώ στο Ισραήλ η εταιρεία έσπασε ρεκόρ πωλήσεων για έβδομη διαδοχική χρονιά, φτάνοντας συνολικά τα 10.400 πωληθέντα αυτοκίνητα, αύξηση 13% από το 2019 (9.200).
Από την άλλη η νέα μάρκα CUPRA έσπασε το ρεκόρ πωλήσεών της το 2020, φτάνοντας συνολικά τα 27.400 πωληθέντα οχήματα, 11% περισσότερα από το 2019 (24.700). Τον Δεκέμβριο, η CUPRA πέτυχε επίσης τον καλύτερο όγκο πωλήσεων στην ιστορία της μέσα σε ένα μήνα, με 3.600 πωληθέντα αυτοκίνητα, 93,1% περισσότερα από τον αντίστοιχο Δεκέμβριο του 2019 (1.900). Από τη δημιουργία της CUPRA το 2018, έχουν πωληθεί περισσότερα από 65.000 αυτοκίνητα.