Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Εμφάνιση όλων των αποτελεσμάτων
Τρίτη, 19 Ιαν 2021
Radar.gr
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Οικονομία
  • Κόσμος
  • Art Business
  • Lifestyle
  • Υγεία
  • Γυναίκα
  • Σπορ
  • Media
  • Εφημερίδες
Radar.gr
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Εμφάνιση όλων των αποτελεσμάτων
Αρχική Ελλάδα

Στις 18 Ιανουαρίου φτάνει το πρώτο τρένο νέας γενιάς «Λευκό Βέλος»

Το πρώτο από τα πέντε τρένα νέας γενιάς πρόκειται να φτάσει στη Θεσσαλονίκη στις 18 Ιανουαρίου από την Ιταλία

11/01/2021/ 12:24
σεΕλλάδα
Στις 18 Ιανουαρίου φτάνει το πρώτο τρένο νέας γενιάς «Λευκό Βέλος»
Share on FacebookShare on Twitter

Στις 18 Ιανουαρίου πρόκειται να φτάσει στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα, στη Θεσσαλονίκη, το πρώτο από τα πέντε τρένα νέας γενιάς. Ο λόγος για το «Λευκό Βέλος» που φέρνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ελλάδα.

Το πρώτο δρομολόγιο που θα πραγματοποιήσει το «Λευκό Βέλος» με επιβάτες θα πραγματοποιηθεί στην γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη στις 25 Μαρτίου με αφορμή τον εορτασμό των 200 ετών από την επανάσταση του 1821.

Το συγκεκριμένο τρένο είναι το ETR 470 n. 07 της Τrenitalia που ανακατασκευάστηκε πλήρως, βάφτηκε στα χρώματα της ελληνικής εταιρείας και θα αποτελέσει την αμαξοστοιχία ETR 470 n. 01 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Τι είναι τα τρένα νέας γενιάς

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας καθηγητής Φίλιππος Τσαλίδης, τα νέα τρένα που αναπτύσσουν ταχύτητες 200 χιλιομέτρων την ώρα θα παραδοθούν σταδιακά αφού πραγματοποιηθούν δοκιμαστικά στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο. Ήδη στην Ιταλία έχουν μεταβεί μηχανοδηγοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να λάβουν σχετική κατάρτιση και να φέρουν το πρώτο τρένο στην Ελλάδα.

Τα νέα τρένα θα έχουν εννέα βαγόνια, ένα εκ των οποίων θα είναι εστιατόριο και μπαρ. Θα έχουν τρία βαγόνια πρώτης θέσης και τέσσερα οικονομικής. Κάθε τρένο θα μπορεί να μεταφέρει πάνω από 600 επιβάτες και θα περιλαμβάνει υψηλά στάνταρ και όλες εκείνες τις ανέσεις – καλύτερες του αεροπλάνου- για ένα ξεκούραστο και γρήγορο ταξίδι.

Δεδομένων των συνθηκών του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου που συνεχώς βελτιώνεται, τα νέα τρένα θα μπορούν αναπτύσσουν ταχύτητες της τάξεως των 160 χιλιομέτρων και διαδρομή Αθήνα -Θεσσαλονίκη να καλύπτεται στις τρεις ώρες και ένα τέταρτο από τις τέσσερις που είναι σήμερα.

Το κόστος της όλης επένδυσης για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ φτάνει τα 52 εκατομμύρια ευρώ.

Ετικέτες: ΤΡΑΙΝΟΣΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Oδηγίες για τον εμβολιασμό κορονοϊού
Ελλάδα

Oδηγίες για τον εμβολιασμό κορονοϊού

...

Ληστεία με απειλή καραμπίνας
Ελλάδα

Ληστεία με απειλή καραμπίνας

...

Σοφία Μπεκατώρου: Μιληστε! Δεν είμαι η μοναδική αθλήτρια που κακοποιήθηκε
Ελλάδα

Σοφία Μπεκατώρου: Μιλήστε! Δεν είμαι η μοναδική αθλήτρια που κακοποιήθηκε

...

Σοκαριστική υπόθεση: Βίαζε ανήλικη δίνοντας χαρτζιλίκι
Ελλάδα

Σοκαριστική υπόθεση: Βίαζε ανήλικη δίνοντας χαρτζιλίκι

...

  • Προσωπικά δεδομένα
  • Επικοινωνία

© 2020 Radar.gr - All rights reserved

Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Εμφάνιση όλων των αποτελεσμάτων
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Οικονομία
  • Κόσμος
  • Art Business
  • Lifestyle
  • Υγεία
  • Γυναίκα
  • Σπορ
  • Media
  • Εφημερίδες

© 2020 Radar.gr - All rights reserved

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Αποδέχομαι Περισσότερα...
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

Go to mobile version