Ένα ακραία βίαιο περιστατικό σε μια εταιρεία ταχυμεταφορών συνέβη χθες  με θύμα έναν διανομέα που δεν παρέδωσε όλα τα δέματα που είχε αναλάβει. Το περιστατικό συνέβη τη Δευτέρα 4 Ιανουαρίου, στην περιοχή των Γλυκών Νερών και σύμφωνα με το GRTimes.gr που επικαλείται απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες, προϊστάμενος πολύ μεγάλης εταιρείας κούριερ, έσπασε τη μύτη διανομέα διότι παρέδωσε… μόνο τα 70 από τα 160 δέματα που του είχαν ανατεθεί μέσα σε μία μέρα!

Το περιστατικό ξεκίνησε όταν ο υπάλληλος, με 20ετή υπηρεσία στη συγκεκριμένη εταιρεία κούριερ, ανακοίνωσε πως δεν μπόρεσε λόγω των ιδιαιτέρως δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν, να ανταπεξέλθει στον αυξημένο φόρτο εργασίας, δεδομένης και της πίεσης που υφίστανται τον τελευταίο καιρό οι ταχυμεταφορικές εταιρείες.

Ο εργαζόμενος δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στον ημερήσιο στόχο, παραδίδοντας τελικά μόλις τα 70 από τα 160 δέματα που ήταν προγραμματισμένα για τη ίδια ημέρα.

Ο προϊστάμενος, οργισμένος από αυτή την έκβαση, απαίτησε να παραδοθούν όλα τα δέματα άμεσα, αδιαφορώντας για τα εμπόδια που προέκυψαν λόγω κακοκαιρίας. Τότε ο εργαζόμενος, φανερά εκνευρισμένος λόγω έλλειψης κατανόησης, απάντησε στον προϊστάμενό του «να τα παραδόσεις εσύ!». Στη συνέχεια, ο προϊστάμενος του… απάντησε με μία δυνατή γροθιά στο πρόσωπο, σπάζοντάς του τη μύτη.

Ευθύς αμέσως ο διανομέας, σοκαρισμένος από τη χειροδικία, επικοινώνησε με την αστυνομία για να καταγγείλει την επίθεση. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η αστυνομία συμβούλεψε το θύμα να παραστεί στη ΓΑΔΑ προκειμένου να καταγγείλει το γεγονός και να εξεταστεί από ιατροδικαστή προτού μεταβεί στο νοσοκομείο ΚΑΤ.

Σύμφωνα με πληροφορίες του GRTimes, ο εργαζόμενος κατέθεσε μήνυση εναντίον του προϊσταμένου του και ακολούθησαν όλες οι νόμιμες διαδικασίες. Ο ίδιος εξετάστηκε από τον ιατροδικαστή προκειμένου να διαπιστωθεί η επίθεση σε βάρος του, και στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο ΚΑΤ όπου δέχτηκε την κατάλληλη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.