Από το click away, δηλαδή τις αγορές με ραντεβού εκτός του καταστήματος, στις αγορές click inside με ραντεβού εντός του καταστήματος δηλαδή, προσανατολίζεται η Κυβέρνηση. Το πότε όμως θα λειτουργήσει αυτό το μοντέλο στην Ελλάδα, το οποίο είχαν εφαρμόσει κάποια καταστήματα πριν το δεύτερο lockdown, θα εξαρτηθεί από τα επιδημιολογικά δεδομένα και από το πότε, η επιτροπή των λοιμωξιολόγων, θα ανάψει το “πράσινο φως”.

Αν επιτραπεί η λειτουργία των εμπορικών με το νέο σύστημα, ο καταναλωτής θα κλείνει ραντεβού, είτε μέσω τηλεφώνου, είτε μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής, και θα μπορεί να επισκέπτεται το κατάστημα σε προκαθορισμένο χρόνο και για περιορισμένη χρονική διάρκεια προκειμένου να δοκιμάσει τα προϊόντα, να επιλέξει νούμερο ή χρώμα και να αλλάξει προϊόντα που έχει ήδη προμηθευτεί.
Όπως ισχύει ήδη στις αγορές εντός του σούπερ μάρκετ και στις αγορές εντός του καταστήματος με ραντεβού θα ισχύουν περιορισμοί στον μέγιστο αριθμό των καταναλωτών που επιτρέπεται να είναι εντός του καταστήματος την ίδια στιγμή.

Το ερώτημα είναι αν οι καταναλωτές αισθάνονται ασφαλείς να επισκεφθούν ένα κατάστημα και να κάνουν τις αγορές τους εντός αυτού. Στην Ελλάδα πάνω από 1 στους 2 καταναλωτές ποσοστό (53%) ανέφερε σε έρευνα της Κραταιόν Συμβουλευτική που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Greca τον Σεπτέμβριο, πως ψωνίζει περισσότερο με γνώμονα την υγεία του, αποφεύγοντας το φυσικό δίκτυο.
Το αν και πότε θα εφαρμοστεί η λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων με ραντεβού και τι αποδοχή θα έχει από τους καταναλωτές μένει να φανεί στην πράξη. Βέβαια ότι η ενδεχόμενη λειτουργία των εμπορικών με ραντεβού θα συμπέσει με τη χειμερινή εκπτωτική περίοδο σίγουρα αποτελεί ισχυρό δέλεαρ για τους καταναλωτές να κάνουν τις αγορές τους με ή χωρίς το ποντίκι τους εντός ή εκτός του καταστήματος και για τους εμπόρους μια ευκαιρία να πάρουν ανάσα.