Με έντονο το αίσθημα κοινωνικής ευθύνης κατά τη δύσκολη περίσταση της πανδημίας, που προκαλεί ακολουθία οικονομικών και κοινωνικών συνεπειών για την Ελλάδα, τα Bread Factory έχουν αναπτύξει ένα οργανωμένο σχέδιο ενεργειών εταιρικής υπευθυνότητας.

Στα πλαίσια αυτά στηρίζουν τους μακροχρόνια ανέργους παρέχοντας έκτπωση σε όλα τα καταστήματα της αλυσίδας κατά 20% για όλα τα είδη το χρονικό διάστημα 14/12 έως 6/1.

Στόχος της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας είναι η κάλυψη των αναγκών, που διευρύνονται τις συγκεκριμένες μέρες σε όλα τα ελληνικά νοικοκυριά με έμφαση στις ομάδες πληθυσμού που έχει μειωθεί αισθητά το εισόδημα τους.