Η κρίση του κορονοϊού έχει οδηγήσει στη μείωση κατανάλωσης ποτών στα
καταστήματα. Μια τάση, που πιστεύω θα αναστραφεί μετά το 2021 και πάντα θα συνεχίσουν τα online delivery ποτών. Εργάζομαι στην αγορά των beverages για περισσότερα από 16 χρόνια και αποφάσισα πως αυτό που λείπει από την αγορά είναι μια εταιρεία, που θα συνδέει τους μικρούς παραγωγούς και εμπόρους ποτών με τους suppliers και πλέον – με τον κορονοϊό – μετους καταναλωτές.

Έτσι, λοιπόν, ίδρυσα την Get Drinks Delivered (GDD), η οποία έχει πολύ καλές πωλήσεις και τυγχάνει
αποδοχής από τους καταναλωτές. Πολλοί αγνοούν τις επιλογές ποτού, που έχουν δίπλα από το σπίτι τους, στη γειτονιά τους, όπου υπάρχουν παραγωγοί ποτών, έτσι λοιπόν στόχος μου είναι να γνωρίσουν οι
καταναλωτές τις επιλογές, που έχουν, και να κάνουν παραγγελίες. Το πρώτο μου brand ήταν το Friday Monkey και πλέονδιαχειρίζομαι brands ποτών από τις εξής χώρες:

• Αυστραλία
• Αργεντινή
• Χιλή
• Γαλλία
• Ισπανία
• Νέα Ζηλανδία
• Αφρική
Στόχος μου για αυτό το έτος είναι να δημιουργήσω λύσεις για τους παραγωγούς και ο μακροπρόθεσμος στόχος είναι να ενθαρρύνω τις πωλήσεις κρασιού και άλλων ποτών διεθνώς. Πιστεύω πως η αγορά delivery ποτών είναι μια ανερχόμενη αγορά, και αυτό δείχνουν και οι πωλήσειςπου κάνουμε.

 

Του Sid Patel, ιδρυτή και CEO της Get Drinks Delivered