Στη ενίσχυση της παρουσίας της στον κλάδο του retail, μέσα από τη διεύρυνση του δικτύου πωλήσεών της στοχεύει η εταιρεία αναψυκτικών Three Cents  που προωθεί την  ισχυροποίηση της παρουσίας της στην παγκόσμια αγορά, όπου έχει παρουσία σε  35 χώρες, σε 3 ηπείρους εξάγοντας το ήδη το 40% του τζίρου της.

Αυτό αναφέρθηκε χτες σε διαδικτυακή συνέντευξη τύπου όπου παρουσιάστηκε η δραστηριότητα της εταιρείας που ιδρύθηκε το 2014, από τους Βασίλη Καλαντζή, Γιώργο Μπάγκο, Δημήτρη Νταφόπουλο και Γιώργο Τσιρίκο, στελεχών με με πολυετή εμπειρία στον χώρο του bartending και της εστίασης. Μάλιστα το 2020, στο μετοχικό της κεφάλαιο εισήλθε με πλειοψηφικό ποσοστό το Virtus South European Fund, δημιουργώντας νέες προϋποθέσεις ανάπτυξης.

Ήδη στο χαρτοφυλάκιό της διαθέτει  10 προϊόντα που χαρακτηρίζονται ως αναψυκτικά και mixers ενώ  αιχμή του δόρατος αποτελούν τα δημοφιλή Pink Grapefruit Soda πάντα με τη σφραγίδα Three Cents όνομα…. που προέρχεται από την αργκό των μπαρ και βασίζεται στο πώς αποκαλούσαν το ανθρακούχο νερό οι θαμώνες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρία με έντονη αναφορά στον κλάδο horeca αντιμετώπισε την πανδημία ως μεγάλη πρόκληση και ανασχεδίασε τη στρατηγική της.  Έτσι όπως αναφέρθηκε πλέον οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να προμηθευτούν πιο εύκολα τα προϊόντα Three Cents στα ράφια γνωστών αλυσίδων super markets ανά την Ελλάδα. Επιπρόσθετα η εταιρεία προγραμματίζει σημαντικές προσθήκες στο χαρτοφυλάκιο της μέσα στο 2021. Προς ώρας στη «ζεστή» αγορά στο λιανεμπόριο πάει το 20% των εγχώριων πωλήσεων, ενώ οι εξαγωγές απευθύνονται κατά 100% σε επιχειρήσεις HORECA. Επίσης στοχεύει νέες αορές όπως το Ισραήλ στις αρχές του 2021, και  το Πουέρτο Ρίκο, αλλά και συνεργασία με επιλεγμένα κανάλια λιανικής και στο εξωτερικό.

«Λαμβάνοντας υπόψη, τη μέχρι τώρα πορεία μας, όραμά μας ήταν και παραμένει η δημιουργία καινοτόμων και υψηλής ποιότητας προϊόντων, που θα προσφέρουν έμπνευση, καλύπτοντας τις ανάγκες καταναλωτών και επαγγελματιών. Για εμάς η κατανάλωση ενός ποιοτικού αναψυκτικού, είτε μόνο του, είτε ως mixer ενός ποτού, δεν είναι πλέον πολυτέλεια – είναι κάτι που μπορεί ο οποιοσδήποτε να απολαύσει και στο σπίτι του» ανέφεραν οι τέσσερις ιδρυτές των Three Cents, Βασίλης Καλαντζής, Γιώργος Μπάγκος, Δημήτρης Νταφόπουλος και Γιώργος Τσιρίκος.

Σημειώνεται ότι από το 2016, τη διανομή των Three Cents έχει αναλάβει η εταιρεία ΑΜΒΥΞ, ενώ μέσα από την πρόσφατη εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου της εταιρείας από το Virtus South European Fund, η εταιρεία Three Cents ενισχύει περαιτέρω τη λειτουργία της, έτσι ώστε να ισχυροποιήσει περαιτέρω τη θέση της στις αγορές που δραστηριοποιείται ήδη, αλλά και να διευρύνει περαιτέρω το εγχώριο και παγκόσμιό αποτύπωμά της.

Το 2019, η εταιρεία πραγματοποίησε κύκλο εργασιών 5,6 εκατ.ευρώ σε αξία και 450.000 κιβωτίων σε όγκο, σημειώνοντας αύξηση κατά 44% σε σχέση με το 2018, παράγοντας και καθαρή κερδοφορία. Σύμφωνα δε με τους ιδρυτές της η Three Cents ήταν κερδοφόρα από την πρώτη χρήση της.

Στο πρώτο δίμηνο του 2020, οι πωλήσεις έτρεχαν με ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 113%, ωστόσο η πανδημία φρέναρε τις πωλήσεις που σήμερα διαμορφώνονται χαμηλότερα κατά 15% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Παρόλα, αυτά οι ιδρυτές της εταιρείας εκτιμούν ότι θα κλείσουν τη χρήση με μονοψήφιο ποσοστό πτώσης πωλήσεων.