Στην κορυφαία 5αδα των τουριστικών προορισμών η Ελλάδα

Εδραιώνει την παρουσία της στο διεθνές τουριστικό στερέωμα η χώρα καθώς με βάση  το δείκτη Anholt-Ipsos Nation Brands IndexSM (NBI), που  μετρά συνολικά τη φήμη 50 κρατών σε μια σειρά οικονομικών και κοινωνικών τομέων όπως στην οικονομία, τις εξαγωγές και τις επενδύσεις μέχρι τον πολιτισμό και το ανθρώπινο δυναμικό, καταλαμβάνει την  5η θέση στην κατάταξη για τον τουρισμό. Η χώρα είναι πίσω από τη Γαλλία, την Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ισπανία, κάτι που αναδεικνύει ότι η Ελλάδα είναι στην κορυφαία 5άδα της Ευρώπης κι όχι μόνον.

«Η Ελλάδα όταν επικοινωνεί διεθνώς θα πρέπει να θυμάται, αλλά και να τιμά τη δύναμη του brand της» αναφέρει η CEO της Marketing Greece κα. Ιωάννα Δρέττα με ανάρτηση στο Linkedinη  υποσημειώνοντας την ανάγκη για μια σταθερή και τεκμηριωμένη στρατηγική  στην προβολή της χώρας διεθνώς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η χώρα μας επανέρχεται στις πρώτη πεντάδα, όπου τελευταία φορά βρέθηκε το 2018, εκτοπίζοντας τις ΗΠΑ. Συνολικά σε όλες τις κατηγορίες ως κορυφαίο εθνικό Brand αναδεικνύεται η Γερμανία και ακολουθούν Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδάς, Ιαπωνία, Γαλλία, Ιταλία, Ελβετία, Αυστραλία, Σουηδία και ΗΠΑ.

 
https://www.ipsos.com/sites/default/files/ct/news/documents/2020-10/nation-brand-index-2020-pr.pdf