Κλείνουν τα σημεία εξυπηρέτησης πελατών της Κεντρικής Οδού στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID-19. Η Κεντρική Οδός ενημερώνει τους πελάτες της πως θα εξυπηρετούνται από το τηλεφωνικό τμήμα από το Σάββατο, 7 Νοεμβρίου, και μέχρι νεοτέρας ενώ κανονικά θα λειτουργεί και η ηλεκτρονική πλατφόρμα της εταιρείας παραχώρησης.
Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών (Τ.Ε.Π) θα λειτουργεί από τη Δευτέρα έως το Σάββατο από τις 08:00 έως τις 04:00 το απόγευμα και την Κυριακή από τις 10:00 έως τις 06:00 το απόγευμα στο τηλέφωνο 801 700 7000.
Όσοι οδηγοί επιθυμούν να εγγραφούν στην υπηρεσία ηλεκτρονικής πληρωμής διοδίων Kentriki Pass, θα μπορούν να πραγματοποιούν την εγγραφή τους είτε καλώντας την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών της επιλογής τους, είτε διαδικτυακά, συμπληρώνοντας την αίτηση εγγραφής στο www.kentrikipass.gr, καθώς και μέσω της νέας εφαρμογής MyOdos. Με την υπηρεσία Call & Courier, στο συντομότερο δυνατό διάστημα, θα λαμβάνουν εντελώς ΔΩΡΕΑΝ τον πομποδέκτη στη διεύθυνση επιλογής τους.
Οι συνδρομητές της Kentriki Pass για κάθε απορία, αλλαγή ή ερώτημα σχετικά με το λογαριασμό τους έχουν στη διάθεσή τους το www.kentrikipass.gr αλλά και την εφαρμογή MyOdos, όπου εφόσον ολοκληρώσουν την εγγραφή τους, μπορούν ανά πάσα στιγμή με ένα κλικ, να ελέγξουν το υπόλοιπο και τις διελεύσεις τους και να ανανεώσουν το λογαριασμό τους με χρήση πιστωτικής ή και χρεωστικής κάρτας.
Η ανανέωση του συνδρομητικού λογαριασμού Kentriki Pass απομακρυσμένα, πραγματοποιείται και μέσω υπηρεσιών Web Banking με χρήση του κωδικού ηλεκτρονικής πληρωμής που αντιστοιχεί σε κάθε συνδρομητή. Ο κωδικός αναγράφεται στην αίτηση εγγραφής συνδρομητή καθώς και στο μηνιαίο λογαριασμό. Αντίστοιχα η ανανέωση του λογαριασμού σας μπορεί να πραγματοποιηθεί και με την εφαρμογή MyOdos εξασφαλίζοντας απόλυτο έλεγχο του λογαριασμού με ένα μόνο κλικ.